ABW o właścicielu „Wprost” i „Do Rzeczy”

Tygodnik „Wprost” miał żądać 3 mln złotych od Polskich Sieci Elektroenergetycznych za promocję medialną. Gdy spółka odmówiła, jej prezes został pomówiony na łamach tygodnika Michała Lisieckiego. W kontaktach z prezesem Totalizatora Sportowego Wojciechem Szpilem Lisiecki miał powoływać się na ministra Skarbu Państwa – wynika z materiałów ABW, do których dotarła „Gazeta Finansowa”.

http://gf24.pl/wydarzenia/kraj/item/163-abw-o-wlascicielu-wprost-i-do-rzeczy

Komentarze

komentarzy